امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 9 بهمن 1392

همزمان با دهه فجر

23 پروژه عمرانی در میناب به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار ویژه میناب گفت: همزمان با بیست و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب 23 پروژه عمرانی در میناب به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب، عباس خدادادزاده امشب در جمع خبرنگاران و اعضا کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر میناب، اقدامات صورت گرفته توسط این کمیته طی هفته جاری را مفید و قابل تقدیر دانست و با بیان اینکه اطلاع‌رسانی از مهم‌ترین بخش هر تلاش و فعالیتی به شمار می‌رود، اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی مناسب تمام فعالیت‌های دهه فجر با پوشش مناسب خبری به اطلاع مردم رسانده شود

وی ادامه داد: مشکل جمع‌بندی و انعکاس توانمندی‌ها و موانع از مهم‌ترین معضلاتی است که بسیاری از دستگاه‌های اجرایی و مردم با آن مواجه هستند.

فرماندار ویژه میناب با بیان اینکه در انعکاس اخبار نباید کوتاهی کرد، بیان داشت: خبر، مصاحبه، گزارش و هر رویداد دیگر باید به دور از هرگونه غلو و بزرگنمایی به مردم ارائه شود.

رئیس ستاد دهه فجر میناب در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات ارائه شده طی 35 سال بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت: از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در همه دولت‌ها خدمات ارزنده‌ای به مردم کشور ارائه شده است ولی از آنجایی که وسعت خرابی‌های به ارث رسیده از زمان طاغوت بسیار زیاد است، جبران آن نیز نیازمند زمان است.

خدادادزاده افزود: به برکت نظام اسلامی نیازهای بزرگی از مردم در بخش‌های آموزش، راه، آب، برق و تلفن، بهداشت و سایر حوزه مرتفع شده است.

معاون استاندار هرمزگان در ادامه به ویژه برنامه‌های سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان میناب اشاره کرد و متذکر شد: برنامه‌های دهه فجر در میناب با رژه موتوری نیروهای مسلح در مسیر میدان جهاد تا گلزار شهدا در 12 بهمن و همزمان با ورود بنیانگذار کبیر انقلاب به میهن اسلامی آغاز و با راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به پایان می‌رسد.

وی تأکید کرد: در دهه فجر انقلاب اسلامی 23 پروژه عمرانی با اعتبار 399 میلیارد و 312 میلیون ریال در میناب به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار ویژه میناب ابراز داشت: شرکت برق منطقه‌ای با هفت پروژه، آب و فاضلاب شهری با چهار پروژه، اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس با سه پروژه، آب و فاضلاب روستایی با دو پروژه، شهرداری میناب با دو پروژه بیشترین پروژه‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس ستاد دهه فجر میناب ادامه داد: اداره ورزش و جوانان، هلال احمر، حمل و نقل و پایانه‌ها، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و منابع طبیعی و آبخیز داری نیز در رتبه‌های بعد قرار دارند.

خدادادزاده عنوان داشت: از نظر اعتباری به ترتیب اداره ورزش و جوانان با پروژه استخر شهدای میناب و اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال، آب و فاضلاب شهری با 53 میلیار و 503 میلیون ریال، آب و فاضلاب روستایی با اعتبار 38 میلیار و 300 میلیون ریال و شرکت برق منطقه‌ای با 36 میلیارد و 878 میلیون ریال به عنوان چهار دستگاه برتر هستند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.