امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 6 بهمن 1392

ریس کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر میناب:

رسانه‌ها عملکرد 30 ساله نظام را برای اقشار مختلف مردم بازگو کنند

رئیس کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر میناب گفت: در حوزه اطلاع‌رسانی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که عملکرد 30 ساله نظام برای اقشار مختلف مردم بیان و بازگو شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میناب ، شهرام باوقار امروز در جمع اصحاب رسانه و اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر در این شهرستان با تاکید بر نقش رسانه‌ها در آگاهی بخشی گفت: باید بستری فراهم شود تا جشن‌های دهه فجر از نظر پوشش خبری پشتیبانی مناسب شود.

وی رمز پیروزی انقلاب اسلامی را وحدت و اطاعت از رهبری عنوان کرد و ابراز داشت: ملت ولایت‌مدار ایران با حضور حماسی خود در صحنه‌های مختلف و حساس انقلاب همواره از ارزش‌های اسلامی پاسداری کرده‌اند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر میناب، دهه فجر را فرصت مناسبی برای ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین مردم عنوان کرد و افزود: کمیته اطلاع‌رسانی در کنار همه دستگاه‌ها تمام تلاش خود را در نکوداشت ایام‌الله دهه فجر به کار خواهد بست تا برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان پر رنگ و برجسته مطرح شود.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود تا دستاوردهای نظام به نحو شایسته‌ای به نسل‌های بعد منتقل شود، بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران منافع استکبار و ایادی ظلم و ستم را به خطر انداخته است.

باوقار با بیان این مطلب که هرچه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد عزت و اقتدار نظام اسلامی بیشتر نمایان و هویدا می‌شود، اظهار داشت: در حوزه اطلاع‌رسانی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که عملکرد 30 ساله نظام برای اقشار مختلف مردم بیان و بازگو شود.

در این نشست که با حضور مسئول روابط عمومی فرمانداری، کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئول نمایندگی خانه مطبوعات و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد بر پوشش مناسب خبری ویژه برنامه‌های دهه فجر تاکید شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.