امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

نقش زنان در صحنه‌های انتخاباتی بی‌بدیل است.
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 19 دی 1390

 

نقش زنان در صحنه‌های انتخاباتی بی‌بدیل است.
مشاور فرماندار در امور بانوان  فرمانداري ميناب ، نقش بانوان در صحنه‌های انتخاباتی کشور را بی‌بدیل عنوان کردند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، مشاور امور بانوان فرماندار ميناب در جلسه كميته بانوان ادارات شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداري ميناب ، اظهار داشت: بسي جاي تاسف است كه با توجه به تعداد زیادی از بانوان تحصیلکرده در این شهرستان، هیچ زنی در صحنه انتخاباتی کاندیدا نشده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش به حضور زنان در انتخابات نهمين  دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: زنان به عنوان رکن اصلی خانواده می‌توانند نقش فعالانه در آگاه‌سازی سایر افراد خانواده برای حضور پررنگ و هوشمندانه در پای صندوق‌های رای داشته باشند.
مشاور امور بانوان فرماندار ميناب  تصریح کرد: زنان با حضور چشمگیر خود در انتخابات و انتخاب فرد اصلح بار دیگر ثابت می‌کنند که می‌توانند نقش مؤثری در سرنوشت جامعه داشته باشند و
هريک از بانوان جامعه بايد سفيري براي ترغيب حضور پر شور اقشار مختلف مردم در انتخابات باشند و در امر تبليغ براي هرچه باشکوه تر برگزاري انتخابات تلاش کنند.




:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،

برگزاري مراسم روز جهاني معلولين در بهزيستي ميناب
نویسنده : admin تاریخ : پنج شنبه 17 آذر 1390

برگزاري مراسم روز جهاني معلولين در بهزيستي ميناب

5132 معلول شناسايي شده در ميناب
معاون سياسي اجتماعي ميناب از نمايشگاه دستاوردهاي معلولين ميناب بازديد به عمل آورد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب صبح امروز علي اسلامي طي بازديد از معلولين اين شهرستان خواستار توجه بيشتر مسئولان به اين قشر از جامعه شد.
به نقل از رئيس بهزيستي،در ميناب پنج هزارو132 معلول شناسايي شده كه از اين تعداد دو هزارو249 نفر تحت پوشش بهزيستي ميناب بوده وتعداد يك هزارو12 خانوار ماهيانه مستمري دريافت مي كنند.
همچنين در زمينه ضايعات نخاعي 73 نفر شناسايي شده كه 61 نفر تحت پوشش،در زمينه معلوليت ذهني 975 نفر شناسايي و388 نفر تحت پوشش،دربينايي يك هزارو53 نفرشناسايي و600نفرتحت پوشش،درشنوايي 661نفر شناسايي و238 نفرتحت پوشش،جسمي يكد هزار و813 نفر شناسايي و778 نفر تحت پوشش ودر معلوليت تركيبي 125 نفر در ميناب وجود دارند كه 68 نفر آنان تحت پوشش قرار دارند.
شايان ذكر است توانخواهان از خدمات بيمه تكميلي درماني،بيمه خدمات درماني ،كمك هاي موردي،وسايل كمك توان بخشي نظير ويلچر،عصا وعصاي نابينايان برخوردار هستند.



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،

معاون سياسي- اجتماعی فرمانداری میناب معرفی شد.
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 6 آذر 1390

معاون سياسي- اجتماعی فرمانداری میناب معرفی شد.

با حضور سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان، بخشدار سندرک به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری میناب معرفی شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، مسعود قانعی‌فرد شامگاه شنبه در این نشست بسیج را نعمتی از سوی خداوند دانست و اظهار داشت: بسیج در کنار نعمت ولایت موجب افتخار آفرینی و عزت و سربلندی کشور شده است.
وی رمز درخشش موفق بسیج در تمامی عرصه‌ها را ایمان و تقوی آن معرفی کرد و ادامه داد: اوج درخشش و عظمت بسیج در 8 سال دفاع مقدس برای همگان آشکار شد.
فرماندار میناب اضافه کرد: عنصر پاک بسیج با توسل به ائمه هدی و توکل به خدا توانسته در مقابل همه توطئه‌های دشمنان ایستادگی و در نبردهای حساس از نظام دفاع کند.
وی با بیان این که بسیج با آمادگی و هوشیاری مدافع کشور و ارزش‌های اسلامی است، افزود: افتخارات به دست آمده در همه عرصه‌ها و به ویژه میادین بین‌المللی برگرفته از روحیه بسیجی جوانان و مردم کشور است.
قانعی‌‌فرد همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: ماه محرم بهترین فرصت برای ترویج آموزه‌های دینی و ابراز عشق و ارادت به اهل بیت (ع) و خاندان نبوت است.
وی فرهنگ عاشورایی اهل بیت (ع) را محکم‌ترین پشتوانه برای مقابله با دشمنان عنوان و بر نهادینه شدن آن در جامعه تاکید کرد.
رئیس شورای اداری میناب با بیان این که شهرستان میناب به عنوان 40 شهر محوری برای احیا امر به معروف و نهی از منکر معرفی شده است، افزود: دهه نخست محرم و ایامی که به عنوان احیا این مهم نامگذاری شده باید توسط آحاد مردم و مسئولان مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره  به معرفی معاون سیاسی اجتماعي  فرمانداری میناب ادامه داد: هنگامی که کسی تودیع می‌شود به منزله جدایی نیست بلکه نوعی جابه‌جایی برای استفاده مناسب‌تر از فرصت‌ها و تجربه‌هاست.
فرماندار میناب گفت: از آنجا که در آستانه انتخابات قرار داریم وجود معاون سیاسی و اجتماعی برای فرمانداری مسئله‌ای مهم و اساسی بود که علی اسلامی به جهت تعامل و ارتباط با مدیران و تجربه مناسب و ارزنده وی، از طرف استاندار به این سمت منصوب می‌شد.
وی همچنین با بیان فرمایشی از امام خمینی (ره) که می‌فرماید "یک خدمتگذار در جمهوری اسلامی باید در کار او صداقت، در نگاه او محبت و حیا، در اندیشه او خیرخواهی، در رفتار او شادابی، در سکوت او دقت و در تلاش او اخلاص و جدیت باشد"، افزود: اگر مدیری به دنبال خدمت است با سرلوحه قرار دادن این فرمایش می‌تواند در مسیر خدمت موفق شود.
سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان نیز صدق و راستی را سبب ایمن ماندن برشمرد و بیان داشت: خروج از راه و مسیر صدق سبب قطع امدادهای الهی می‌شود.
حسین زینلی‌تختی گفت: مدیریت مسئولیتی سنگین و دشوار است و مدیریت صحیح و درست می‌تواند نوع نگاه را تغییر دهد.
وی بیان کرد: داشتن تفکر بسیجی و بهره‌گیری از علوم مدیریتی قرآن باید در همه ارکان و بدنه کار و زندگی مدیران جایگاه ویژه داشته باشد.
در این نشست همچنین "امید ذاکری خواهان" به عنوان نخستین بخشدار بخش بندزرک معرفی شد.
گفتنی است "علی اسلامی" به مدت چهار سال و دو ماه بخشدار بخش سندرک بود و امید ذاکری خواهان نیز پنج سال مسئولیت دفتر سیاسی انتظامی فرمانداری میناب را بر عهده داشت.
در نشست شورای اداری میناب که در سالن کنفرانس فرمانداری این شهر برگزار شد علی مهرانی نیز به عنوان بخشدار بخش سندرک معرفی شد مهرانی تا پیش از این شورای این بخش بود.



 



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،

بخشدار بخش مرکزی میناب : مجتمع فولاد بندزرک منطقه را متحول می‌کند.:
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 6 آذر 1390

بخشدار بخش مرک

بخشد

بخشدار بخش مرکزی میناب : مجتمع  فولاد بندزرک منطقه را متحول می‌کند.:

ابوطالب فخري بخشدار بخش مرکزی میناب با بیان اینکه مطالعات احداث مجتمع فولاد در بخش بندزرک ادامه دارد، گفت: این مجتمع توان ایجاد تحول و تغییر در چهره اقتصادی اجتماعی منطقه را داراست.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب: ، ابوطالب فخری شنبه شب در نشست شورای اداری فوق العاده  این شهرستان با اشاره به این که تاسیس بخشداری بندزرک از مصوبات هئیت دولت است، اظهار داشت: با عملی شدن این مصوبه و راه‌اندازی بخشداری و معرفی بخشدار این بخش انتظار مردم به سر رسید.
وی گفت: تقدیم 23 شهید والامقام به نظام و انقلاب از افتخارات بخش بندزرک است.
فخری ادامه داد: بخش بندزرک با 39 هزار و 378 نفر جمعیت بر اساس سرشماری سال 85 دارای هفت هزار و 449 خانوار است.
این مسئول با بیان این که بخش بندزرک با بخش مرکزی با 120 هزار جمعیت جدا شد، بیان کرد: در بخش بندزرک 46 روستا و 33 دهیاری وجود دارد که توجه به آن می‌تواند به رونق منطقه کمک فراوانی کند.
این مسئول اضافه کرد: در 16 روستای این بخش طرح بهسازی انجام و یا در حال انجام است.
وی افزود: 30 روستای بخش بندزرک دارای راه روستایی آسفالته و صد درصد روستاهای آن از آب آشامیدنی و برق برخوردار هستند.
وی همچنین بیان کرد: بخش جدیدالتاسیس بندزرک دارای سه مرکز درمانی و 24 خانه بهداشت، پنج مرکز تلفن و 11 روستای آن دارای تلفن و تمام روستاها تحت پوشش تلفن همراه قرار دارد.
وی از مجتمع فولاد به عنوان مهمترین پروژه این بخش نام برد و افزود: این پروژه در حال مطالعه است که اجرای آن می‌تواند تحول اساسی را در میناب ایجاد کند.

 




:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،

فرماندار ميناب ،شهدا بعنوان،هدايتگر والگو در جامعه هستند.
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 22 آبان 1390

 

 
مسعود قانعي فرد در جلسه هيئت امناي شهداي گمنام شهرستان ،ضمن تبريك دهه ولايت واعياد بزرگ قربان وغدير و خوشامد گويي به اعضا، به مقام شامخ شهدا بويژه شهداي گمنام درود فرستاد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،قانعي فرد شهدا را بعنوان هدايتگر والگو در جامعه خواند وافزود آرامش وآسايش امروز جامعه ،مرهون از خودگذشتگي هاي اين عزيزان است وبايستي تكليف خود بدانيم كه شهدا بيش از اين در جامعه گمنام نباشند.
وي اصلي ترين كار اين هيئت امنا را برنامه ريزي كلان در راستاي اجراي برنامه هاي فرهنگي عمراني وساخت مكانهاي مربوط به شهداي گمنام دانست وادامه داد مردم اين شهرستان با وحدت ويكدلي وحضور گسترده به شهداي گمنام بعنوان نشانه هاي افتخار وسربلندي با احترام نگاه مي كنند.
وما بعنوان خادمين شهداي گمنام دست تك تك اين عزيزان را مي بوسيم.وخداوند بزرگ را شاكريم كه مسئولان ومردم شهرستان ميناب ميزبانان خوب وشايسته اي براي اين شهداي گمنام هستند.
رئيس هيئت امناي شهداي گمنام  در ادامه اظهار داشت محور حركت هاي ما بايد كار فرهنگي باشد واگر ما به ارزشهاي دفاع مقدس وشهدا تكيه نكنيم آسيب جدي مي بينيم.وبايستي ساماندهي گلزار شهداي شهرستان وشهداي گمنام اين شهر به نحو شايسته اي صورت گيرد. ودراين خصوص مصوباتي نيز تصويب گرديد.


:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،

فرماندار میناب:شورای فرهنگ عمومی اتاق فکر فرهنگ است
نویسنده : admin تاریخ : پنج شنبه 19 آبان 1390

 

فرماندار میناب با اشاره به اهمیت و تاثیرگذاری شورای فرهنگ عمومی گفت: می‌توان این شورا را اتاق فکر فرهنگ نامید.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، مسعود قانعی‌فرد در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، اظهار داشت: فرهنگ از گستردگی دامنه و وسعت فراوانی برخوردار است و تنها تصمیم‌گیری شورای فرهنگ عمومی است که می‌تواند به تمام ابعاد آن برسد.
وی با اشاره به 14 آبان روز فرهنگ عمومی بر برپایی هر چه بیشتر نشست‌های شورای فرهنگ عمومی در شهرستان تاکید کرد و گفت: بسیاری از معضلات نگران کننده و ناهنجاری‌های اجتماع را با جلسات فرهنگی می‌توان حل و بر طرف کرد.
فرماندار میناب
 افزود: آنچه اکنون در نظام اسلامی به عنوان فرهنگ مطرح است ایران را بر قله افتخار نهاده است.
نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی میناب
 با بیان تاثیرگذاری فرهنگ در روابط اجتماع ادامه داد: فرهنگ اصیل اسلامی زیربنای همه روابط است.
وی رسالت نخست و اصلی شورای فرهنگ عمومی را ارتقا سطح فرهنگ عمومی جامعه و برطرف کردن منکرات بیان کرد و افزود: آنچه در اجتماع ایران اسلامی به صورت بدعت نادرست مطرح است باید با تدبیر حذف و الگویی صحیح و نیک جایگزین آن شود.
فرماندار میناب با اشاره به وجود برخی معضلات در نقاطی از استان گفت: با وجود این که همه بزرگان به این موارد اعتراض دارند ولی تاکنون کسی به صورت جدی با آن مقابله نکرده است.
وی برخورد و مقابله با خرده فرهنگ‌های وارده را مستلزم برنامه‌ریزی و الگوسازی مناسب در جامعه دانست و بیان کرد: در بعضی از مراسمات اعمالی وجود دارد که با فرهنگ همخوانی ندارد و باید عملی خیر و نیک را جایگزین آن کرد.
قانعی‌فرد
 ،از شهرستان میناب به عنوان شهری ولایت‌مدار با مردمانی متدین و انقلابی یاد کرد و افزود: مسئولان نگاه و نگرش مثبت نسبت به این شهرستان دارند.
وی
 ادامه داد: در طول 32 سال که از انقلاب اسلامی می‌گذرد دشمنان با تحرکات فراوان همواره به دنبال به چالش کشیدن انقلاب بوده‌اند.
این
 مسئول گفت: کشور ایران از ظرفیت‌های فراوانی برخوردار است و همواره تهدیدها را به فرصت تبدیل و از آنها به نحو مطلوب و در راستای پیشبرد اهداف استفاده کرده است.
وی تمسک به اهل بیت (ع)، ولایت و قرآن را رمز ماندگاری فرد و جامعه برشمرد و ادامه داد: دوری از قرآن و ولایت موجب تباهی زندگی می‌شود.
نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی میناب
 با تاکید بر ایستادگی بر سر ارزش‌ها افزود: برای تحقق آنچه دغدغه مردم است باید تلاش کرد.
قانعی‌فرد گفت: نام میناب و قدمت آن به برکت نام کسانی همچون مرحوم "قضایی" است و باید برای بزرگداشت نام آنها و دیگر کسانی که در
 تمام ادوار الگویی بوده‌اند تلاش کرد.


:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،

نشست مشورتي با ايثارگران شهرستان ميناب برگزار شد.
نویسنده : admin تاریخ : پنج شنبه 5 آبان 1390

 

 

نشست مشورتي با ايثارگران شهرستان ميناب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، مسعود قانعي فرد فرماندار ميناب در اين جلسه قبل از هرچيز فرارسيدن ماه ذيحجه راتبريك عرض نمود.ودهه اول ماه ذیحجه را ایامی مقدس وفرصتی جهت خودسازی عنوان وافزود  :خداوندمنان هم برای شب وروزاين ماه بافضيلت  اهمیت خاصی قائل شده است.كه اميدواريم همه ما ازفيوضات اين ماه بهره لازم راببريم.

ايشان در ادامه ، یاد و خاطره رشادتها و دلاوریهای شهدا و ایثارگران در هشت سال جنگ تحمیلی و صحنه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی را گرامي داشت وهدف اصلی از اين نشست ها،را استفاده از نظرات اعضا، استفاده از ظرفیت های جامعه ایثارگری و استفاده از توانمندی ها ي آنان در مورد مسائل و مشکلات و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست.واظهار داشت انتظاري كه ما ازنمايندگان ايثارگران در شوراي مشورتي داريم اين است  كه مشكلات وياخواسته هاي اين خانواده هاي محترم را به ما انعكاس دهند تا در راستاي رفع آنها اقدامات لازم بعمل آيد . چراكه رزمندگان ، شهدا، ایثارگران و جانبازان دلاورمرد هشت سال دفاع مقدس، شاگردان مکتب خونین حسینی و سربازان سرافراز امام (ره)اند.

وبرما فرض است كه از دیدگاهها و نقطه نظرات ایثارگران، آزادگان و جانبازان در اتخاذ سیاست ها و تصمیم گیری ها در سطوح مختلف مدیریتی، اجرائی و اداری کشوراستفاده كنيم.

چراكه مجموعه نظام، دولت و ملت ، وامداران زحمات فراوان و جانفشانی های بی پایان این عزیزان اند. و استفاده بیش از پیش از توان ایثارگران و جانبازان در سطح ادارات مختلف شهرستان حائز اهميت است.

 قانعي فرد در ادامه افزود:ایثارگران دارای ظرفیتها و توانمندیهای ویژه اي هستند كه انشاءا...  مجموعه فرمانداری در راستای پیشبرد اهداف انقلاب ، توسعه و عمران شهرستان از این ظرفیت بالا و ارزشمند بهره خواهد برد .

چراكه خانواده ايثارگران حق بزرگي بر همه ما دارند و ما بايد هر كاري كه در توان داريم براي آنها انجام دهيم.

وخدمت به خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران در اولويتكاري ما باشد و بايد زمينه‌هاي لازم براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و انتقال اين فرهنگ به نسل‌هاي بعد را به نحو شايسته‌اي فراهم كنيم.

در پايان جلسه به تصويب رسيد: ساماندهي گلزار شهدا در روستاها ،پيگيري اشتغال ايثارگران وجذب در ادرات،نامگذاري خيابان هاومحلات به نام شهدا ،تمديد كارت شناسايي وبيمه تكميلي خانواده شهدا وايثارگران ،ارتباط  مستمر ادارات با رابطين بنياد شهيد وپيگيري مصوبات قبلي



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،

تجلیل از دست‌اندرکاران جشنواره آسمان هشتم
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 4 آبان 1390

 

در جلسه شورای اداری مهرماه  میناب صورت گرفت؛
تجلیل از دست‌اندرکاران جشنواره آسمان هشتم
طی مراسمی در هفتمین جلسه شورای اداری میناب از خبرنگاران و دست‌اندکاران پنجمین جشنواره آسمان هشتم تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري میناب، بخشدار بخش مرکزی میناب در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران جشنواره آسمان هشتم اظهار داشت: این جشنواره به مدت پنج سال است که همزمان با جشن‌های بین‌المللی رضوی، در دهه کرامت و به همت دوستداران اهل بیت (ع) در روستای کردر این شهرستان برگزار می‌شود.
ابوطالب فخری افزود: طراحی این رویداد دینی و فرهنگی سبب شده تا مردم روستای
کردر از برکت وجود امام رضا(ع) نهایت بهره را ببرند.
وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در سال‌جاری به صورت استانی افزود: برگزاری جشنواره پنجم با مشارکت بیش از 3 هزار نفر از جوانان شیفته اهل بیت (ع) از سراسر هرمزگان مهم‌ترین رخداد در حوزه فرهنگ، هنر و ورزش شهرستان به حساب می‌آید.
فخری تلاش و مجاهدت دست اندرکاران و عوامل اجرایی جشنواره آسمان هشتم را جهاد فرهنگی و نبرد در جنگ نرم عنوان کرد و افزود: بسیاری از مسئولان و نخبگان با حضور و مشارکت معنوی خود و خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز با انتشار به موقع و مطلوب اخبار این جشنواره در معرفی آن به تمام کشور کمک فراوانی کردند.
بخشدار بخش مرکزی میناب با اشاره به تنوع و گوناگونی رشته‌های این جشنواره ادامه داد:حضور یکی از خدام آستان قدس رضوی در مراسم افتتاحیه و نیز همراهی معاون فرهنگی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و معاون اداره کل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با آئین اختتامیه این جشنواره بیانگر اهمیت آن برای مسئولان فرهنگی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
وی افزود: راه‌اندازی دبیرخانه جشنواره سرود رضوی کشور در عید غدیر خم در روستای
کردر ظرفیت مناسب و خوبی برای شهرستان میناب و استان هرمزگان است که باید از آن به نحو شایسته‌ای استفاده کرد.
در پایان از مدیران دستگاه‌های بازرگانی، تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد، آموزش و پرورش، سرپرست شهرداری، شورای بخش مرکزی، ورزش و جوانان، اوقاف و امور خیریه، فرمانده انتظامی میناب، رئیس کلانتری شهرک، فرمانده پلیس راه میناب جاسک و خبرنگاران و نمایندگان جراید به خاطر مشارکت و همکاری در برپایی پنجمین جشنواره آسمان هشتم تجلیل به عمل آمد.
 
 


:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،

جای خالی نشریات محلی در شرق هرمزگان
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 4 آبان 1390

 

 
جای خالی نشریات محلی در شرق هرمزگان
فرماندار میناب گفت: خلا یک نشریه محلی در شرق استان هرمزگان محسوس است.
 
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، ، مسعود قانعی‌فرد در نشست شورای اداری  مهرماه این شهرستان با بیان اهمیت اطلاع‌رسانی اظهار داشت: منطقه شرق هرمزگان و به ویژه شهرستان میناب از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و وقت آن رسیده که با وجود ظرفیت‌ها و نیروهای موجود از یک نشریه محلی برخوردار شود.
وی با انتقاد از انتشار ضعیف اخبار عملکرد نهادها و دستگاه‌های اداری میناب در رسانه‌ها، جراید و خبرگزاری‌ها گفت: تلاش خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها قابل تقدیر است ولی دستاوردها و عملکرد حوزه ادارات دولتی شهرستان در رسانه‌ها کمرنگ است که مسئولان روابط عمومی باید با تعامل بیشتر و نزدیک‌تری با خبرنگاران نسبت به این مقوله اهتمام لازم را داشته باشند.
قانعی‌فرد افزود: مدیران شهرستان نسبت به انعکاس اخبار حوزه کاری خود و عملکرد دستگاه مربوط منعی برای مصاحبه ندارند و در این راستا تلاش بیشتری کنند.
وی
 با بیان اینکه در بسیاری از شهرها و استان‌های همجوار روزنامه‌ها و نشریه‌های محلی فعال است، افزود: راه‌اندازی نشریه محلی برای میناب نیازی اساسی است.
رئیس شورای اداری میناب ادامه داد: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته توسط خبرنگاران در آینده‌ای نزدیک میناب صاحب یک نشریه محلی می‌شود که مسئولان باید به این  امر مهم کمک کنند.
وی در ادامه با اشاره به آغاز طرح سرشماری نفوس و مسکن گفت: آمار دقیق و صحیح به برنامه‌ریزی دقیق و توسعه کشور کمک فراوانی می‌کند.
قانعی‌فرد همچنین خواستار همکاری بیشتر مردم با عوامل و ستاد طرح سرشماری نفوس و مسکن شد.
این مقام مسئول تعهد شهرستان برای ایجاد اشتغال در سال‌جاری را
 8 هزار فرصت شغلی عنوان کرد و افزود: تاکنون نیمی از این تعهد محقق شده و این سبب شد تا شهرستان میناب در بحث اشتغال جزو شهرستان‌های برتر استان قرار گیرد.
فرماندار میناب بر پرهیز و دوری از
روزمرگی و یک نواختی مدیران تاکید کرد و افزود: مدیران باید در حوزه کاری خود دارای ابتکار و خلاقیت باشند.
قانعی‌فرد با اشاره به انتخابات مجلس و تاکید بر حضور پرشور و حداکثری مردم گفت: مدیران و مسئولان باید با رعایت بی طرفی به برپایی هرچه بهتر انتخابات کمک کنند.
 


:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،

فرماندار ميناب در شوراي اداري مهرماه تاكيد كرد:
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 4 آبان 1390

 

 
فرماندار ميناب در شوراي اداري مهرماه  تاكيد كرد:
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،قانعي فرد فرماندار ميناب در اين جلسه تاكيد نمود ،با توجه به شروع طرح عظيم سرشماري نفوس ومسكن از تاريخ 2/8/90 لغايت 22/8/90 همزمان در سراسر كشور،كليه دستگاهها با در اختيار قرار دادن كليه امكانات وظرفيت ها در اين طرح عظيم ملي مشاركت نمايند.
 وبه مديران متذكر شد كه از روزمرگي خارج شده وباايجاد خلاقيت ،نوآوري وابتكار جديد براي سروسامان دادن به كارهاي اداري،پي گيري مطالبات مردم واجراي پروژه ها بطور مستمر اقدام نمايند.
 


:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.